Dagen innan (be)löningen!

  Nu är snart lidandet slut. Hon är inlagd och imorgon gäller det. Nej, jag ska inte till veterinären och avliva ett husdjur, utan imorgon bitti sker kejsarsnittet. Så förhoppningsvis så har jag ett nyfött litet barn i famnen innan kl 09:00 imorgon. Det lutar åt en dotter men säkert är det ju aldrig. Hoppas min käresta får sova inatt, trots att hon har tre andra pregnosaurusar snarkandes i samma sal. Kanske skulle ha skickat med min Silence ;)

 Såg en snabb glimt av Rosings nya program. Men har inte hon redan deltagit i ett dejtingprogram?? Big Brother hetter det visst och det gick ju inget vidare heller. Fast den enda som nappar på det skulle väl vara Berth Milton...

Nåja, det var allt för denna gång. Men lugn jag håller er uppdaterade på baby fronten...............







....................min, inte Rosings (hennes baby riskerar att bli ca 25cm lång, väga 200gram och lystra till namnet Barbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0