Inget ont som inte har....

Hm, en dyster dag. Killarna hann vara 40minuter på dagis när ett av barnen kräktes. Vi tog det säkra före det osäkra och tog hem killarna. Nu är vi portade från BB tills på söndag.. *SUCK*

Har i alla fall pratat flera gången med min fru och lilla Ingrid har fått i sig lite mat från brösten och mjölkproduktionen är i gång. De hade kanske kunnat få komma hem imorgon om inte risken för magsjuka funnits. Det är bara att hoppas på att vi har klarat oss, så mina flickor får komma hem. Nåja jag får titta på lite bilder av det lilla underverket!!

En stolt far...


Här är hon 28minuter och börjar få koll på det här med andning ;)

,,,något gott med sig!

Tja vad kan ses som positivt här då? Jag har fått spendera lite tid med mina söner och busat. Det blev städat och jag har lagat god mat som de verkligen har ätit ordentligt av. Imorgon blir det mer matfrieri till Ludvig - Köttfärsgratäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0