Brudarna äntligen hemma!

Tjoohoo!
  I lördags kom Sara och lilla Ingrid hem från BB. Helt makalöst att allt gått så bra! Det är nästan för bra för att vara sant. I onsdags när syresättning inte var så bra så såg jag framför mig en vecka på 33:an (barnintensiven). Sen efter en halvtimme med syrgas så funkade allt som det skulle och hon fick följa med till förlossningsavdelningen. Vilken känsla!! Hela tiden gnagde oron; andas hon riktigt? ska dom inte testa syresättningen?  osv. När jag såg Ingrid kura ihop sig vid sin moders bröst första gången, så visste jag. Det här kommer att funka! Glädjen var enorm och tårarna inte långt borta, det var så vackert!
  Nu har de sovit hemma en natt och det har gått super. Det är dags för mig att ansluta sig till dom nu, jag hörde hon knorra för ett tag sen så hon är nog mätt och snäll nu  :) Fast hon är faktiskt alltid snäll. Det finns också två stolta storebröder här som vakar som hökar över henne. Hon får det inte lätt när hon blir äldre...

  Sen måste jag kommentera lite om den stora vida världen!
Melodifestivalen!
  Thorleifs; ett levande bevis för att dansbandsälskare måste vara antingen sinnesjuka eller tondöva. De har haft en otroligt lång och aktiv karriär, men sångröst finns inte och taktkänslan var i klass med Mr Beans teddybjörn stundtals. Greasekänslan fanns enbart i form av den galt som sjöng.
  Sahlenes kollega, Maria Haukaas Storengs urringning får till och med Linda Rosing att rodna. Hon har ju mognat nu... Och ja, man har hört Star Pilots låt förr...De rappande idioterna borde hålla sig till fritidsgårdar och resten är knappt värt att nämna.
  Finers låt var bland de bästa liksom Ernmans låt. Ernmans har kanske inte finalens bästa låt, men det är den jag tror har störst chans i den stora finalen...

Nej fan, njut av livet.....skit i Melodifestivalen.....

tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0