Helvete, helvete....helvetes jävla skit!!

Jo du, VIVA Magnus & Brasse!!
Det var ett tag sen nu....men nu är jag tillbaka...i stil med häxan surtant så tänker jag spy ur mig lite just nu!

JÄVLA skitsnö....nu får det fan vara nog! Är så jävla trött på skiten, tyvärr kan jag inte trolla bort all snö!

Skit för att jag jobbade igår kväll -  jag missade STAR WARS på teven. Pick!

Fy fan för folk som inte står på sig!! Idag sa jag ifrån mig allt jobb från en krog då de börjar släppa in folk som ska vara portade för all framtid! Kommer att sakna kollegorna....

Usch för kanal 5 som mitt i Wipeout promotar för att man kan se mer av Linda Rosing på webben!! Vem fan vill det? Allt hon gör floppar ju, rena döden för alla programmakare!!


OCH NU till lite mer positiv inställning....


Snön har tiden emot sig, det går mot juvliga tider....

Jag har den filmen på DVD (star wars)....

Det finns fler krogar att jobba på.....

Det är frivilligt.....

Läste att Keira Knightley nästan dödades av skenande kor - det kunde ha blivit en ruskig KOllision!!

Färjestad regerar....hur fan "Honken" kunde koras till elitseriens bästa målvakt är ett mysterium. Gustafsson hade ju bättre räddningsprocent och är ju outstanding nu. Leksand däremot..............ingen kommentar

Arbetsförmedlingen i Leksand har infört "Speed Dating". Tja, jobb kan dom ju inte erbjuda...


  På onsdag blir lilla Ingrid en månad gammal. En matglad liten tös som växer så det knakar. Jag lider dock med henne, då hennes mage knorrar med magknip som vägrar ge med sig. Min vackra tjej...Tre underbara barn - ja fast de är grymt trotsiga - har jag fått av min underbara fru......Tack!

  Själv har jag faktiskt lyckats träna tre gånger under den gångna veckan....tokskönt. Har dock problem med armbågar så det blir bara mage och ben som tränas, samt lite kondition.

  Nej det får räcka för denna gång!


 

Lev väl, du gör det bara en gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0