Jaha....

Ojoj oj, va det va länge sedan jag skrev något...Nåja det får bli några rader, men inte mer.

Mycket har hänt med familjen, RS virus, feberkramper, ambulans och annat smått och gott. Nu är dock allt som det ska igen, lilltösen växer så det knakar - ja det håller oss vakna på nätterna, knakandet - och bröderna bus går på dagis. Ett dagis som är nedläggningshotat, fan spar in på skyhöga löner istället.

Robinson är igång igen med artiklar i AB så gott som dagligen med svek, pakter och misshandel. Ursäkta mig, men det är en tävling, så att deltagare ljuger och håller på är ju rätt självklart. Varför gnälla i dagspressen??

Kollade lite på Schlagersemifinalen - jo jag vet, det är inte rock´n roll direkt - innan jag gick ner i min bunker och skriver lite i min blogg. Finlands bidrag var ju intressant. Sångaren såg ut som en fjortonårig Freddy Kruger men låten hade varit bra om dom skruvat upp tempot lite. Det övriga var ju mest bystiga blondiner -  det är rock´n roll - som "sjungit/showat sedan dom var barn"....Tänk om Idol funnits redan då, så det fanns någon som kunde tala om för dom att skaffa en utbildning/jobb.

Nej det får räcka för denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0