Första veckan!

I onsdags hade det gått en vecka av mitt nya liv. Fy fan vilken vecka....första dagarna fanns ingen ork i kroppen så ut och springa var ju inte ens att tänka på. Sedan blev det jobbvecka där man slutade 21:00 och inte fan orkade man då heller. Nåja, jag håll mig till grundplanen och målsättningen är att gå ner ca 1kg i veckan.

Vikt: 90,8kg

Det ger mig iaf ett godkänt tycker jag.


Åsiktsmaskinen då...

* Tja. Vi kör väl med Anna Anka som vanligt. Hennes syn på hustruförpliktelser ger ju vilken man som helst något att tänka på. Men min fundering är.....lever hon som hon lär? Och i så fall, vem blåser liv i Paul på mornarna nu när hon är i Sverige och marknadsför sig??

* Anna Anka part II: Är hon totalt blåst eller jävligt smart. Hur som helst har hon ju fått en hel del gratis marknadsföring i media den senaste tiden. Men, jag är nog typiskt jävla svensk när jag säger detta.....jag föredrar nog att se mig själv i spegeln utan att skämmas framför att sälja ut mig på det sättet!

* Cooprånaren i Avesta. Ja de är ju inga raketforskare, men skjuta med en softairgun när man rånar en butik?? Hur jävla pantad får man va...kriminellt ointelligent!

Kommentarer
Postat av: Anka Planka

Ja hon är lustig den där ankan. Snart kläcker hon nog nyheten att hon är med i Mensa också.

2009-10-03 @ 11:33:49
URL: http://anna-anka.nu
Postat av: Emmah

Jo Avestarånaren gjorde mååånga smarta saker...

som att maskera sig med solglasögon och huvtröja efter att först gått igenom butiken iklädd solglasögon och huvtröja, med huvan nere :)

Att han sen rånade sina klasskompisar o blev igenkänd direkt kanske inte heller va d smartaste hahaha

2009-10-04 @ 01:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0