Då var det avklarat

I onsdags gjorde jag det.....tatuerade mig för första gången. En intressant upplevelse men något som defenitivt kommer att ske igen. Det var Sari på Par i Hjärter som fick ta "oskulden" och det gjorde hon alldeles utmärkt. Jag har till 80% bestämt mig för hur den ska byggas ut ännu mer...

 mästerverket....

Sen lite skvallernytt.....

* Anna Anka - där snackar vi IQ fiskmås

* Avrättningen stoppas - Ursäkta, hålla på i 2 timmar att hitta en ven att sätta nålen i. Det klarar ju i princip vilken sjuksköterskestuderande som helst. Har man inte större rutin på avrättning än så, varför ens ha kvar det straffet?

* Ensam mamma söker - Ursäkta mig men va fan har hänt med programmet? Big Brother verkar ju rumsrent i jämförelse. Stackars barn som måste leva med sina mammor efteråt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0